вторник, 19 януари 2010 г.

шипчета...

През последните седмици, пък и не само, бяхме залети от драматични събития в политическия живот.Ето и сега телевизора ме убеждава колко важно нещо е политиката, като едни умни и обиграни в говоренето хора демонстрират проблясванията на егото си.
През последната седмица, за добро или за лошо,вниманието ми беше погълнато именно от политическите събития, като оптите ми бързо да натрупам впечатления ме отведе на много интересно място.
Тръгвайки от политиката в блог - пространството, едновременно с утихването на страстите около Р.Желева, пред мен се откри един друг свят.Пространство,което винаги съм търсил и виждал, но сега то се открои в антиподната си на политиката същност. Пространство поразяващо с естествената красота на споделянето и самородния блясък на всеки талант. Проблясъци на откровението, бисерчета на мерената реч, пъстри парченца любов.
Два, като че абсолютно недокосващи се, немислимо противоположни, неспособни на допирни точки светове. И все пак си приличат по нещо.И двата свята влияят на живота ни със страшна сила.Единия въпреки желанието ни(уви), а другия (единствено поканен от нас) ни променя и открива за света.
Моето дълбоко убеждение е, че всеки от нас е длъжен пред себе си и пред децата си да вложи всяка своя секунда, всеки свой талант за да променим обществото и държавата. Да ги променим така, че нашите деца да харесват мястото където живеят и хората с които се разминават по улиците. Да вложим цялата си любов, цялата си доброта в това, което правим. Резултат не може да няма. Просто не може!











7 коментара:

  1. Тези и подобни красиви кътчета ме привличат всеки ден към монитора в продължение на една година. Не политиката, защото мястото и е не е в нета, а сред хората.

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Това, което занимава ума ми в продължение на много години, е обхващането и осмислянето на красивото. Въпреки, че вероятно всичко вече е казано някъде и някога, за всеки от нас това си е едно отделно пътуване. Винаги съм подозирал(и се надявам), че има всеобщ, универсален механизъм, който да позволява естествено самоочистване на обществения организъм. Има безброй "малки" истини, но би трябвало да има една "всеобща" или поне ми се иска да е така. :))
    Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  4. Мисля, че "всеобщата" истина също е различна за всеки човек. По-скоро, докосвайки малките истини можем да я обогатим и да намерим допирните точки. Ако ги намерим,ще живеем по-лесно заедно.

    ОтговорИзтриване
  5. Мисълта ми беше за всеобща истина, способна да бъде "приета" или "припозната" като "малка" или "лична" истина от всички. Но мисля, че в този смисъл текста ми е ясен, макар и лаконичен.

    ОтговорИзтриване
  6. Радвам се, че името ми стои зад думата "откровение" :))))

    ОтговорИзтриване
  7. BiA, аз пък се радвам, че ги има. Откровенията.

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен.Моля пишете на кирилица и спазвайте добрия тон към всички.
Благодаря!